Ta vara på varandra <3

Precis som det står!
man måste ta vara på varandra den korta men underbara tid man har här på jorden.
Om det skulle hända något vill man inte vara den som ångrar någonting man inte gjort eller sagt.
så lev livet vänner :)

alla mina vänner I love U <3
min familj Love U <3
alla mina nära och kära helt enkelt <3

Positiv energi är det bästa!

På tal om nått annat så var min 16 dagars tripp på båten helt ok. Var lite trist utan mina söta båtjäntor men det funkade finfint och jag är glad att jag har ett jobb där man kan vara mycket hemma när man känner för det :)
det var såklart jättejobbigt att vara ifrån min underbara man så länge men det löste vi med telesamtal i några minuter varje kväll <3


ciao



Kan vi inte bara vara vänner <3 allaihopa :)

Kommentarer
Postat av: cedrus

damn va jag saknar dej!

2011-05-18 @ 22:16:14
Postat av: Elin

Åh jag saknar dig med!! <333 midsommar!!! stor puss

2011-05-20 @ 22:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0