Göteborg änna!

Då var det spikat med en hotellnatt med mina babes i helgen <3<3 underbart!!
Magdalena fin
&
Sara ivansson
<3
UUUUUUUUU :):)

Annars händer det fan inte mycket i livet precis just nu.
jag har varit sjuk typ hela veckan och det gillar vi inte! men nu börjar det bli bättre så det tackar vi för :)

Imorgon ska jag min mor och min kära tränare/kusin/siss ;) till sjukgymnasten som ska förklara för dom varför han inte tycker att jag ska börja med fotboll igen. Men om jag ändå vill det så vill han att jag ska bolla med dem innan jag bestämmer mig iaf. spännande.

sååå mycket roligt som komma skall framöver!
hela juni är ju bokat iaf :)

studenter: christian och Evve
bröllop mellan jenny och jimmy
Midsommar!!!!!
Pace and Love <3<3<3<3<3
åhh vad kul allt detta ska bli :D längtar!!

ciao

avslutar med en egobild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0