Grekland! <3

Har haft en underbart skön vecka med min goding Maggan <3
Vi kirrade en all inclusive dan innan vi drog :) gillart! gratis och framförallt GOD mat!
Gratis och goa drinkar, öl och vin! goes.
Kom hem igår så nu är vi bruna och fina :)

På måndag blir det lite båtliv igen. Vet inte riktigt vart jag ska vara men det reder väl sig!
Det behövs snart lite pengar igen ju :P
Då har jag varit ledig i 2 mån, jösses vad tiden går fort!

Annars är jag mest med min fina älskling så fort jag han är hemma.
På lör-sön drar vi till oskarshamn :) mys

Livet e rätt gött asså!
Davis Izquierdo Eriksson I <3 U
du gör att livet blir så mycket enklare och gladare och helt underbart! Du gör mig hel som man brukar säga, jag menar det verkligen. Älskar dig!!!

Mina underbara vänner är också en del av att man mår bra, lav yo tooooo <3


Kärlek och fred
<3<3<3

the love of my life <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0