Båten

Är påväg till en tripp på båten! 8 dagar har jag fått änsålänge!
Man har blivit van vid att vara ledig nu efter 2 månader :P
Det var lite jobbigt att säga hejsvejs till min älskade sambo i mån <3
Men det går ju fort! kanske blir det lite längre om de vill ha kvar mig det vill säga!

Åh jag har varit inne i ett lyckorus det senaste.
Trivs så jeffla bra med det mesta.
mina älskade vänner och min underbara underbara sambo, min familj osv,
jobbet funkar ju också, särskilt när siss e på samtidigt :)
nu blir det nattjobb verkar det som, men man får la försöka klara av de och! lite mer pengar iaf.

Jag och min fina har idag varit ihop i 4 år och 9 mån! <3
Det har varit upp och det har även varit ner men just nu känns det bara som att det är uppuppupp <3

Hade en jättemysig helg nu innan båttrippen.
Sov i tält på en ö vid hans släktingars stuga. kolla på solnedgången, åt god mat med hans släkt och familj :) underbart!!!
Vill åka iväg oftare, bara jag och han <3

Har umgåtts mycket med min darling magdalena fin och även ganska mycket med sötaste Sara ivansson
ni är bra jävla skit ni töser<3 LOVE you <3

Många hjärtan nu, men det e ju bara positivit!!

Fick reda på igår att mina bröder slår ihop presenten som uteblev förra året med detta året och fixar ihop det till en resa nånstans i europa :D GUD vad roligt!!!!!!!!!!!!!!!! helt sjukt kul ju :) wiiiieeeeee
Jag och sara ska bara komma på vart vi vill :) längtar!

Ciao


Att ladda in en bild på detta nätet tar typ 1 h så ni får nöja er med detta kortet som jag glömde vrida till innan jag la upp det, doh! :P




Jag och kärleken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0