2 år sen! 1 Augusti

1 Augusti var det 2!!! år sen jag skadade knät.
Herregud vad längesen.
Tiden går foooort.
Saknar fotbollen :´(
Men nästa år ska jag fan va tillbaka!

Det har varit/är en lång och tuff tid med både upp- och nedgång. Man har fått vara stark och ibland även svag.
Det har gjort att jag tagit tag i saker som jag kanske inte gjort om jag hade haft fotbollen, men samtidigt gjort att jag förlorat endel av den stora gemenskap som fotbollen faktiskt ger.
That´s all for today.

Ciao

1 bilden är tagen alldeles nyss för att visa mitt ärr
2 bilden är tagen ganska nära efter min andra operation- korsbandet.
3 bilden är tagen kort efter den första och enda smällen 1 augusti för 2 år sedan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0