yo

Helgen har varit lugn och fin :)

Fredag: drog till ikea med baby, inhandlade lite smått och gott och bara strosade runt lite och käka såklart ;)
hemma igen blev det chill och sen häng med theo och brollan. vi käka gött och sen blev det bowling då även sara och basse anslöt. och senare även linda och alex.
bowlingen började asbra för mig men sen gick det åt helvete. för sara var det helt tvärtom!
sen var det lite myspys at our place!

Lördagen började vi med att städa lite på ekvallen, det gick finfint! sen drog vi till volvoplan och kolla herrarna, det va tyvärr inte så mycket att se då de förlorade mot ffk:s juniorlag/u-lag.
Sen hem och käka och träna med D.
Det gick bra, känns idag kan man säga!
Efter träningen slöt vi upp med lite folk på det nya ming. Det var helt ok måste jag ändå säga.
sen hem till oss och drack och spela spel och va allmänt slöa:) skönt ibland!

Idag ska jag kolla på mitt kära lag som möte kinnarp!
skönt att det e så gött väder!!!! älskart!
Nu ska jag göra lite makeover på lustig :) spännande!


På tisdag morgon drar jag och syster iväg till båten där jag ska testa ett nytt ställe, det blir nog bra tillslut :)

Det var allt för mig idag.

Puss och kram

ciao


hatar dig knäääää!!!!
(från i september tror jag eller oktober!!)

Kommentarer
Postat av: Maggan

FYYYYYYYYYYYYYY ELIN LÄGG INTE UPP SÅNT !!!!!!

2011-04-12 @ 13:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0