Idag

Varit duktig och dammsugit nästan hela huset här hemma, så mor min blir glad när hon kommer hem =)
Hundarna blir helt galna när man dammsuger, tror de e lite rädda för ljudet och det :p dom ser så roliga ut!
Är ganska mycket själv på dagarna och då försöker jag träna mitt "jätteroliga" rehabprogram, usch vad det e tråkigt att rehaba! men man måste göra det för sin egen skull! och jag kämpar på!

Jag får damp på alla utbildningar som finns överallt :p det e så svårt att veta vad som kommer att passa en. Men jag tror att jag kommit fram till att KY/YH utbildning är nått för mig. Dock är det svårt att välja där med =)

Jag hoppas att den närmsta framtiden ser ut såhär:
Vi får en underbar resa och massa minnen från Asien!
Kommer hem och jobbar lite.
Flyttar någonstans, gbg?sthlm?jkp?malmö?halmstad? ganska öppet
Hittar någon bra ky/yh utbildning som jag gillar
Hittar massa nya vänner och även ha kvar alla mina underbaringar här
Ungefär så!!!
det låter bra tycker jag ;)


Hepp nu blir det lite träning!
Ciao

lite egobilder igen :p



Detta var för ett år sen :P haha lite skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0