framtiden??

Idag har jag faktiskt gjort nånting! skönt =)
Var först på coop med lunkan och handlade lite hamburgare till imorgon.
Sen vart det lunch på dagnys med tjejerna dvs little ivanhoe, mäggieeee, Berta och jag och neo såklart fast han e ju inte tjej , det var trevligt det minsann och vi tjata massa strunt och satt mest och hade det trevligt.
Sen drog jag och sara till mössebergsbagarn och köpte lite fika och drog till lägenheten till min kära sambo.
Där blev det mest lite chill och mys i soffan innan sara åkte igen.

Pojken min körde mig till huset och här har jag suttit sen dess, i pappas fåtölj och haft det gött, blivit serverad med thé och riskakor :P fint det!
Imorgon morgon ska jag till sjukgymnasten och se vad han har att säga om mitt nya korsband :P

Magdalena Fin
Sara Ivansson
<3<3<3<3
Ni är speciella ni

Sitter och kollar på alla möjliga idrottslinjer och grejer. Jag känner just nu att det är något jag vill veta mer om, men det finns ju såååå många program och olika inriktningar och olika ställen osv. Det finns utomlands och överallt i Sverige och så vidare. Sjukt svårt att veta vart man vill ta vägen.
Men det löser sig alltid!! =)

Glömde ju att tacka alla mina söta vänner som skrev fina sms innan, under och efter operationen här!! TackTackTack alla ni söta människor

Lustig (som är lite som en extramor, lika orolig och dan;)
Brollan (såklart lita på att sötbrollan skriver=)
Siss (fick ett mess "lycka till älskade syster" värt mycket <3)
Larsa (som erbjuder hela hennes bohag för att jag inte ska ha tråkigt=)
Sara I(också orolig som en mor=)
Mäggie (tycker synd om stackars mig:)
Fia (sötkusin)
Ceder (fina fotbollsvännen)
Ankan (känner medlidande då hon vart med om samma skit=)
Folkesson (barndomsvännen som man fotfarande kan lita på ;)
Marle och Blirran (fina jobbvänner=)

m.m.
 
Har säkert glömt massa men detta var nog smsfolket iaf =D hiih sötisar är ni allihop och jag e sååå glad att jag har er!! <3<3


Gyllene trion ;) hihih




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0