Veckan

Imorgon har jag tänkt att starta dagen relativt tidigt med en promenad med vovvarna. Sen en frulle som heter duga sen lite mellanmål och sen träning hos galna Johan som plågar mig och skrattar åt det, typ :P

Tisdag börjar väl på ungefär samma sätt, sen blir det lite kalas i tidahölm (på deras språk) och efter det kolla på min mans match med famo, sötaste famon ever =)

Onsdag beger jag och baby oss till Halmstad där jag ska på återbesök efter operationen, jag tror de kommer vara nöjda med mig! Måste bara komma ihåg vad jag ska fråga dom.

Sen får vi se vad som händer =)
Träning igen iaf.

Älskar mina underbar vänner, saknar dock några gamla vänner som man inte hör så mycket från nu för tiden. Det kan dock inte bara vara en själv som hör av sig jämt, man tröttnar på det.

men till en person säger jag: grattis du vann.........hoppas du gillart.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu till mitt muntrare jag, som egentligen är den jag ÄR, så länge jag inte tänker för mycket på det som e dåligt :P

Nästa år så kommer kanske jag sara I och Magdalena F jobba på samma ställe och vet ni vad? det vore alldeles fantastiskt underbart roooooolit =)
Hoppas hoppas.

----------------------------------------------------------------------

Hepp nu blir det nog sängen
ska krypa ner hos mina goa håriga kamrater (hundarna) <3


Ciao

Ps. Låt de människor ni tycker om få veta precis det, att ni tycker om dem, lite mer kärlek till folket!!
Alla mår bra av det, eller hur ;) ds.


Den här mannen tycker jag om, alldeles fruktansvärt mycket <3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0