Tjejer underbara tjejer

När jag och min goa maggan var i gbg hann vi tjöta massa massa om allt och inget. Vi pratar mycket om något som jag nog har tagit upp här fler gånger. Tjejer vs. killar.
Det är lite kul att tänka på hur olika vi faktiskt är!
Tjejer kan bli sura av anledningar som man absolut inte förstår, killar de säger vad de tycker, surar i tio minuter sen skiter dom i det.
Tjejer ältar allt, alltid!
Det tar lång tid innan man får fram vad som faktiskt är problemet och sen kan det bara vara en jättebarnslig sak! Tjejer spelar ut varandra på något konstigt sätt. Det är nog bra mycket enklare att vara kille, när det gäller den saken. Sen är det klart att det e skitkul att sitta och tjöta om allt och inget med sina vänner, men man får alltid passa sig så man inte säger nått dumt :P haha det e lite roligt ändå kan jag tycka.
Om någon säger något till mig som "amen asså jag tycker att hon hade en ful frisyr" inte fasen går jag då och säger det till den personen hon pratar om. Det kan man väl isf sköta själv liksom?
Men alla tänker inte på att man faktiskt kan såra den personen man säger det till. Bättre isf att säga, ne men den frisyen passar henne jättebra, ganska dåligt exempel men ni fattar =9
sammanfattning - tjejer är roliga att prata med, men kan vara riktigt jääävliga ibland.

Men sen är ju inte alla likadana som tur e <3
Det är så skönt att ha några som man verkligen verkligen vet att man kan lita på!

Tycker verkligen om er som det handlar om!!!!!!!!!!! <3<3

------------------------------------------------------------------------------------

Åkte till halmstad igår med min fina sambo, vi åkte dit vid halv 10, kom dit vid 12, käkade, åkte till sjukgymnasten (som var anledningen till att jag var tvungen att åka så långt) det tog 10 min, han sa att det såg mycket bra ut och att jag skulle fortsätta som jag gjorde typ, ja då var det bara att åka tillbaka då :P
Jag och D dampa ur endel på hemvägen, men det var mysigt och trevligt minsann ;) förarna som såg oss digga som galningar till "gubben i lådan" måste ju trott att vi hade något lite problem, men det är ok:P haha

------------------------------------------------------

Imorse åt jag och mina fina underbara tjejor maggan och Sara frulle hos maggan, det var underbart gott =) och igår fick jag även kvällsmat av maggan, underbart, jag tror jag ska flytta dit ;)

Love u guys! <3<3 massamassa

----------------------------------

Nu ska jag snart väcka mina godingar som sover (D + vovvarna) =)
vovvarna älskar att lägga sig och sova såhär på eftermioddagen!

-----------
Träffade veronica igår också ja, det va minsann trevligt!
det var senast på dopet, men då hann man ju inte prata så mycket.
Nu hann vi det och det va ju nice.
Tiden har gått och saker har hänt men det är så det är, livet är inte alltid lätt.
Hoppas vi kan träffas fler gånger iaf.


Ciao

Söta lilla Elsa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0