sammasamma

Ja a av förklarliga skäl så har jag inte så mycket att skriva om nu för tiden :P
Dagarna ser ungefär likadana ut förutom någon fika här eller någon fika där typ.
Jag har dock varit på julbord!! med jobbet, det var mycket trevligt och det vart endel vin med Madde. God mat, god dryck och allt det där, bra underhållning med!
Fikat med mina goa vänner Mäggie och Sara med såklart =) dom e bra skit!
Hängt med min goa Brollan också som är bra skit hon med ;)

Har blivit lite galen av att måla naglarna, nått måste man ju hitt på. Det är dock askul :P haha.
Kollar greys när jag hinner med också, sjuuuukt bra!
Älskar greys.

Ska kolla mitt stackars öga imorrn igen, har fått en likadan "blåsa" i samma öga fast på andra sidan, jösses känns som att man bor på sjukhus.

Funderingarna om nästa år ligger just nu mellan coop eller båten, båten eller coop??? hm
Eftersom jag kollat så mycket på program på högskolor eller ky-utbildningar osv så känner jag att inget har passat mig ännu och då slutar jag helt enkelt att leta, det får komma till mig när det gör det helt enkelt.
Är rätt sugen på "kock" titeln på båten faktiskt.

Det blir nog bra

hare gött

ciao

Nu syns det inte så bra men detta var innan på utsidan, nu ere likadant fast på insidan :p

Muppöga!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0