Ögon

Uppe med "tuppen" aa kanske inte men vid 9 e fan bra för att vara mig!
lämna vovvar hos famo och sen hämta kusinen eller "mamma" haha
Vi kollade runt lite och shoppade inte så mycket, eller jag gjorde inte det iaf, fia hittade desto mer.
Åt och sen bar det av till sjukan.
Fick en brud som frågade om Fia var min mamma HAHAHA har nog aldrig sett fia så sur som i bilen påväg hem! det var mycket roligt, hon muttrade om "ja man ser äldre ut i page, men jag ser väl förhelvete inte ut som 40!!"
hahaa
Besöket som tog 5 min och förövrigt kostade 300 kr! gick bra jag hade seninflammation om jag inte minns fel :P Det gick iaf att bota med en till jeffla droppkur, roooligt.
Allt går fan emot mig just nu

Mobiljäveln som jag hade lämnat in 3 gånger och skulle få en ny, ja den var ju sönder i skalet såklart, en helt jävla ny mobil. Hur kan det ens vara möjligt, så nu väntar jag på en följesedel som telia skulle skicka förra veckan men som inte kommit än! bara för att kunna skicka in telefonhelvetet en gång till!!!!

min anmälan till försäkringskassan var inte godkänd för de var tvugna att ha precis exakta siffror om vad jag hade tjäntt och shit detta året (satt i 40 min kö för att få veta det) och då var ja tvungen att ringa lönekontoret, som inte kunde ge ut sådana siffror på telefonen så nu väntar jag på ett jävla brev från dom också!
Så nu kommer jag inte få mina pengar i tid

Mina stygn innuti knät har gjort att huden liksom sitter fast där, vet inte om det ska vara så men tror inte det. Spännande, not.

mitt ögonbesvär sa hon oftast hade med stress att göra, jag svarade att det e fan det sista jag e! men tydligen var det det ändå, hon trodde det berodde på operationen.

Jag är allmänt rörig om hur jag ska göra nästa år efter resan.

Davis som jag ser högst en halvtimme om dagen om ens det dissa mig för att gå på bio på en film som han dessutom redan sett.

Positivt just nu (skönt att det finns nått :P ): Resan!!!!!!!! + mina goa vänner såklart!
och min familj och kusin + gudbarn <3<3

ciao

Jag har just nu ett nagelberoende som jag skrev om sist, nu ser de ut såhär! :p
(blåa med vita blommor)



Jag och myshunden och myströjan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0