Helg

I helgen har det varit mest soft =) som livet är nu för tiden!
Fredagen tillbringades med min söta brollan, tacos och idol = bra skit!
Lördagen frulle med älsklingen och brollan, sen tog jag och pappsen mc:n och åkte till åsle där tvillingarna + pizza väntade, nice! Sen fick jag guida maggan till åsle då hon skulle vara min skjuts, det gick sådär ;) haha hon e ju underbar med höger och vänster! jösses :p Sen fick hon damp på mig för att jag ska rätta folk som stavar och pratar fel, men det e ok! det e min mammas fel.
Vi åkte till willys och köpte lite hårfärg, godis och sånt som behövs för en riktigt mysig lördag + rövin såklart!
Det var en lugn och mycket go lördag med en mycket bra mäggie <3<3

Söndagen kolla jag och kusinen på fotboll i kinnarp, sen vart det söndagsmiddag med familjen, myyysit!
Igår var det mys med sara och mäggie en liten stund =)
gillar mina brudar massa <3 Sara, mäggie, Brollan m.fl. ;)

Älskar min fina Davis som är så duktig på allt =D 
<3<3<3<3<3


Ha det fint
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0