Gubben i lådan

Snart är det bara en vecka tills jag börjar jobba! jösses vad tiden har gått fort =)

Min sjukskrivningstid har inneburit mycket av detta:
Magdalena
Sara I
Hundarna
Sambo (aa mycket kanske e att ta i men :P )
Brollan
Siss (När hon varit hemma)
Laga mat
Osv.
=
BRA JÄVLA SKIT ;)

Det är nu ca 8 veckor tills vi åker <3 åh så skönt det ska bli!!!

Man hinner tänka väldigt mycket när man e hemma som jag varit nu, jag tror till 90% att det blir båten, Det blir förhoppningsvis GBG =D med de bästa paret ;)
Sara och Maxi <3<3
Sen förhoppningsvis fotboll på det! kan ju inte bli bättre =)

Det blir mycket roligare att skriva här om ni kommenterar!!!! Jag vet ju inte alls vilka som tittar in och jag skriver inte lika ofta om ni inte kommenterar ;) så please sötnosar, gör det! =D

HA det alldeles fantastiskt underbart
det ska jag!

Ciao

Den finaste roligaste sötaste människa som finns ;) <3
Älskar dig!!!!



Kommentarer
Postat av: Vera

Min taktik är inte helt utstuderad än. Mat är för gott för att låta bli och träna är jag sämst på. Flytta till Gbg nu Elin. ! Skit i båtfan. :)

2010-10-30 @ 10:00:49
URL: http://veronicarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0