Start

Jobbat två hela dagar nu, jösses lite trött e man allt :P haha
Nedå det går bra, men fick reda på att jag ska jobba i en avdelning som jag inte riktigt känner mig bekväm i men det löser sig väl förhoppningsvis när man varit där ett tag, dock blir det ju bara 6 veckor men.
Charken e avdelningen btw om det skulle vara någon som bryr sig ;)
Borde sova nu så det ska jag nog göra alldeles snart.

Blev ingen träning med hjärtat idag, tar träning med Fia imorrn istället!
Körde lite egenträning här hemma också. gött.
Tycker det e riktigt kul att gå till gymmet med Fia faktiskt, hon e duktig och nästan lika envis som jag ;) så det e kul och man blir peppad som tusan, värsta bästa träningskompisen!

Tänker på Dalle! hoppas du snart får operationen och att den går bra! <3<3

ÄLSKAR min familj, mina vänner (ingen nämnd ingen klämd) och min alldeles underbara sambo!
Ni är det bästa som finns! <3

Davis jag vet att du läser denna och jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig och uppskattar allt du gör för mig! Finns nog inte många som är så bra som du ;)
Du har så många bra egenskaper och vi väger liksom upp varandra på något sätt.
Älskar dig massa massa <3<3



Lot´s of Love

ciao

en gammal goding :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0