Sjuk

Bra att ha jobbat några få dagar och sen bli sjuk, doh!
Men jag ringde och tänkte försöka jobba imorrn, då sa min chef te mig att stanna hemma för jag lät inte ok. Jaha då gör vi som hon säger minsann =P jag e iof rätt sleten, så det va nog bra.

Blev mer positiv dan efter den dära bittra dagen.
Jag får skärpa te mig liksom, snart ska jag till ssssssssoooooolen!
Har pratat med chefen också, så det verkar som att båten, here i come i mars! spännande :)
Davis har lite på G med, hoppas hoppas!

Charken är inte mitt favvo ställe, men jag klarar mig nog i några veckor.
Det e mest synd om dom som e där med mig, jag e ju inte den snabbaste fisken i vattnet direkt.
Haha jag har typ fått alla att jag tar det som en dödsdom att vara där, SÅ illa är det faktiskt inte. Jag var bara jeffligt bitter den dagen jag skulle börja.
Nu blev jag ju sjuk så det blev bara en dag.
Efter charken igår så plockade jag lite också, så det vart lite svullet, inte ok! take it easy Elin :P

Ne nu ska jag göra som nästan hele dan, kurera mig på soffan.

Ciao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0