Omelett

Har precis startat dagen som jag brukar, med en stor omelett, det e aldrig äckligt med ägg :P aa kanske om man dricker dom råa då, det vill jag inte men ni fattar!

Idag känns det mycket bättre med allt. är lite halvseg i kroppen men bättre än igår iaf. Det känns typ som att något ligger och pyr och inte vill komma ut, någon megaförkylning eller asmycket feber eller nått liknande, det e asjobbigt när man känner sig sådär halvsjuk hela tiden. Ska man träna? ska man jobba? osv.
Tror jag hade lite febros igår men som sagt bättre today.
Hoppas jag kan träna med sjukgymnasten imorrn! Det e behövligt nu. kanske även ett pass med fia i helgen?
Blir till att kolla på iaf en match av oden cup imorrn!

Vet att jag säger detta ofta MEN det går inte sägas FÖR ofta Davis du är verkligen det bästa som hänt mig. Vi har ungefär samma tankar angående framtiden och jag ÄLSKAR det och DIG! <3<3<3<3
Du är det finaste jag har.

Ciao

En go kväll med fina töser =)
Jag och mitt vapen! hihi

jag och min trogna böjjetkamrat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0