Myspys

Igår var det myspys med Mäggie, Anna, Neo, Madde och Wilma =)
Det var mycket gemytligt och min lilla mäggie blev sur för att jag inte ville äta onyttigheter, fick bli smoothie för min del ;) gottigottgott.

Sen vankades det en andra promenix med vovvarna, sen sjukgymnast träning, i med lite näring sen dödarpass med Sofia galning karlsson =) Det satt fint, lite jobbigt att röra sig idag!
Armarna värker så det står härliga te!

Nu blir det promenix igen men mina söta slöa vovvar =)
Sen träning med Davido.
Sen fika med Sofia B.
Bra dag!!

Träningen ska ligga på högsta prio nu när det inte e så långt kvar till asien!
Det e det som är, nu jävlar!!!!!!!!

Just nu:
En svart liten hund i mitt knä och en brun en brevé den enda skäller den andra fiser, trevligt minsann :P haha

Hare fina fisken, det sa ja ha =D

ciao

Min nya tele, sjukt nöjd =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0