hjärtat

Sikken hektisk vecka! nu tänkter ni antagligen "men du e ju sjukskriven" JA men det e sååå mycket man ska göra hela tiden ändå :P
Träna! Gå ut med hundar. Äta, laga mat, göra frukost (omelette) göra smoothies :P osv osv det tar minsann tid asså.
Idag hade jag dagen så välplanerad men det blir inte alltid som man tänkt sig.
Vår kära farbror skulle röntga hjärtat och pulsådern, det såg tyvärr inte bra ut så han fick stanna kvar. han hade högt blodtryck och grejer också inte bra :( Men en operation ska förhoppningsvis ställa allt till rätta, lite läskigt med en så stor operation, Dalle e väldigt nervös också stackarn!
Körde iaf farmor till sjukhuset och hälsa pån och hämta bilen.

Ska dit imorrn och kolla ögat, IGEN!! det blir ju aldrig bra, bara rött hele tin.
Men då tar vi en tripp upp till Dalles avdelning då med =)

Fick med min älskling imorrn, det e ju alldeles fantastiskt underbart! =D
Gillar att umgås med min man, han e bra han!

Missade ett pass med min PT sofia idag, DOH! lite dumt men så blir det när det händer oväntade saker. Hann iaf ett pass hos sjukgymnasten, helt själv var ja. gött.
Har fortfarande träningsvärk som fan efter sista passet med Fia, fyfan :P

Wepp nu har jag trist, det får nog bli te att nanna!

Ciaoooooo

Skål på den!!

Kommentarer
Postat av: emelie

SV: BRA! guuudars va tomt det är utan dej :(

2010-11-04 @ 21:52:01
URL: http://emelieidanabbing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0