Framtid

Tjohoooo
Nu har jag varit seg här igen! sorry.

Annars är det bara bra =)
Charken suger men jag tänker på att det bara är 4! veckor kvar =) wieee
Det ska la gå.

Fotbollsgalan igår va riktigt nice! jättetrevligt verkligen. förutom då kanske prisutdelningen som alltid e så sjukt seg!
Men slutet på kvällen va roligast på väldigt länge asså haha.
Linkan e min nya idol!

Saknar mina två underbara muppHr:are ;) hihih Sara och Mäggiz! <3<3

Davis e bra som alltid och jag känner verkligen att vi är sjukt bäst ihop!

Framtiden känns ljus och det finns en hel del planer =D
tjänstledigt verkade det som att jag fick också! skönt.

Sofia siss karlsson du e bra du <3 =) och Tyra såklart!

Är så sjukt glad att det gick bra för Dalle med operationen, har nog aldrig varit så nervös.
Vi skulle inte klara oss utan dig <3
Farmor stackare har varit så nervös så länge nu. Men nu blir allt bara bättre =)


Pussssss
ciaooooo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0