Det går bra nu!

Imorgon blir det ullared!! nice =)
Med Fia och Sara, blir riktigt nice.

Igår var det utgång med mina babes! Det va mycket trevligt, många citat skapades och några kalorier brändes på dansgolvet =P

Imorse tvinga fia med mig till gymmet, det va bra, pumpade ut helt, va galet trött efter :P eller är det fortfarande!

Sen massa mys med min finfina älskling! får stå ut en jävla vecka med nattjobb till. usch! men det går nog sen e han hemma med mig mest iaf =D gillar det mycket, du är så fin <3
Sen mys med töserna hos lusen, gött, slappt, Larson och sara stimma :P skräll!

Bra helg!

Nu börjar snart verkligheten igen, huvva!!

Sen efter resan blir det många val som ska göras. Vart ska vi bo? Vart ska jag jobba? Hur ska jag göra så jag kan spela så mycket fotboll som möjligt? nästa år ska bli MITT på planen ;) hihi

Ciao

Davis Izquierdo Eriksson du ÄR kärlek <3<3



Kommentarer
Postat av: Larsoooon

Jag och sara har alltid ett ess i skjortärmen

2010-11-08 @ 14:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0