Dag 1- ledig :P

Var precis på jobbet och kolla när jag börjar jobba :P
Måndag - ledig! haha kan ju inte bli bättre, helgen - ledig!! love it!
jobbar tisdag kväll 15-21 helt ok ändå tycker jag, sen blev det nog värre, men vad gör det? det är ju bara 7 veckor kvar då =D=D=D=D=D
Tycker om mina kära arbetskamrater ändå!

Blir lite ledsen när jag tänker på fotbollen :S
Har inte spelat ordentligen på läääänge :( sååå trist. Älskar verkligen fotbollen juh. Har varit så stor del av mitt liv sen jag var 6 år, det är länge det.
MEN det ska inte sluta nu! nej minsann. I´ll be back, starkare än någonsin ;) det ska jag se till!
Hade så gärna varit tränare på oden, men men det kommer väl fler gånger.


Love u girls!!! <3<3<3<3<3<3

haha gillar Elin Ceders inklippning av moi :P


Innan jag skadade mig :(:(:( bajsknä!!

Kommentarer
Postat av: frida

Tycker så synd om dig! vet ju lite hur dt känns, fast du var borta mkt längre än mig men hoppas du snart kommer igång:) du kommer väl vara med hela oden iaf o hejja på oss så :)!

2010-11-03 @ 00:21:17
URL: http://ryv.blogg.se/
Postat av: emelie

KOM TILLBAKA TILL OSS :'(

2010-11-04 @ 12:24:11
URL: http://emelieidanabbing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0