Bitter? vem jag?

Åhhhh
Är änna lite bitter.
Jag skyller lite på november månad, regnet osv.
Jag vill ha sol, NU!
Jag hatar stället jag ska vara på på jobbet, STOR fet ångest på den.
Känner mig påväg att blir krasslig.
Blev lite mycket i lördags och det gjorde att känslor stormade som aldrig förr, antagligen är det som det brukar, känslor kommer fram då, och de gör det ordentligt!
Stackars alla som kom i min väg, doh.
Hade roligt innan jag trodde alla ville "åt" mig iaf.

Men annars e det bra, not.

Hepp men alltså alla har la sånna här dagar antar jag, hoppas det släpper snart.

TUR att jag har min fina älskade pojkvän och mina fina vänner iaf!

Ciao




Kommentarer
Postat av: Larsoooon

Haha bitter is the new black den gillade jag skarpt :) se så snärtan håll huvudet högt!

2010-11-16 @ 18:56:23
Postat av: Magdalena

Det där jävla mörkret det drar fan ner oss alla ! MEN du ska snart till solen gumman =) BIG SMILE =D ses i morgon gummsan love u

2010-11-16 @ 22:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0