Wiee

Igår var en mysig dag till jobbet :P Jobbet sööööög. Allt var skitrörigt, det blev massa fel i kassan och kärringar som inte fattar att vara tjuriga inte gör saken bättre fanns på plats!
ALLT gick fel!

Men vi koncentrerar oss på det som var mysigt istället. Jag och Ida hade lite målarstund och det blev jättefint!
Sen kom my little Sarah en sväng också, vilket alltid e trevligt =)
Vi drog en runda på stan så att säga.

Fick svar på ett sommarjobb som jag och Sara sökte i typ februari igår, det var från stena line som fortfarande var intresserade av mig och att de återkommer med information :P tyckte det lät spännande så jag vill se vad dom skickar, nu har jag ju jobb i sommar men man kanske kan köra båda på nått sätt, vore roligare än att behöva åka till jeffla norge varje gång isf!
Man ska aldrig säga aldrig =P         
SARA kooooom heeeeeeeeeeem! <3

Ska prata med ortopeden imorrn, håll tummarna!

Ciao









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0