Spännande

Davis e så söt, köper hem typ alla nyttigheter man kan tänka sig!
Inte billigt ere heller, men det gynnar som han brukar säga ;) haha får la se hur detta kommer gå, vårt nya nyttigare liv! Gojjibär, nånting med M bär och accaipulver och gojjiuice och det enda med det andra, nice!

Nu börjar vår resa arta sig med, vi kommer nog alldeles snart boka flygbiljetterna 27/12-2010 - 3/3-2011 GILLAR!
Asien here we come.

Sen ska det förhoppningsvis hända massa kul i sommar också (även fast man jobbar mestadelen, men det finns ju helger) =)

Det jag hoppas händer i sommar är:
  • Operation av korsbandet
  • Mys i stockholm med Davis, Brollan och Doddo
  • Midsommar på något braställe med bramänniskor!
  • kanske en liten festvial nånstans i världen? (inte riktigt min grej men är säkert asamöe roligare än jag tror)
  • Kolla in Sverige med BIL :P med Sara och Mäggie
  • Massa grill och vinkvällar!
M.M.

Kommer nog bli bra ändå! det hoppas vi på

Vad ska alla andra göra för kul i sommar? Det e fan snart asså :P

Världens finaste dop i Lördags MYS på den! Tyra e ju för söt och hennes mamma såklart =)

Ciao

Gammal bild på mig och hjärtat! <3<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nakenbild på davve, inte illa!! haha ;)

2010-05-04 @ 15:06:57
Postat av: Elin

HAHA du vill ha mer sandra? det e lugnt du får!

2010-05-04 @ 22:58:13
URL: http://eldah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0