pompompom

Vad har hänt sen sist? inget :p jobb har stått på schemat minsann!
det har gått finfint och för en gångs skull så stressade man inte sönder en lördag, lovelie!!
och idag var det också rätt lugnt och harmoniskt. skönt.

Igår efter jobbet gick jag till sötaste lilla sjuka sötnosen Lustig =) mysnivå hög på den!
Lite kul att flera har trott att jag och hon är syskon eller till å med tvillingar, ska jag ta den som enn komplimang ida eller? ;) ofcourse!

Idag kommer min söta lilla Brollan hem också skönt, gillar inte när du e borta sådär :p
Om två veckor kommer min kära systeryster hem också, ninininiceeeeeeee!! =)

jag vill spela fotboll.
jag vill operera knät. NU!
någon som e sögen på att operera så finns jag!


Igår så kom Davis till coop med en matlåda som han hade gjort för min skull! sötnos.
Och inte nog med det, när jag strax skulle gått hem från Ida så kom älsklingen med två paraply till dörren!
Jag tror det kallas kärlek bannemig! :D

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0