Mina fina <3

Vill bara tillägna ett inlägg till några fiiiina söta människor

Brollan: Vi har nog på något sätt känt till varande väldigt länge, tvillingar som vi är och allt :p
Började umgås ordentligt i 7-8 där någon gång. Sen var det lite svalt under gymnasiet. Nu för ca 1,5-2 år sedan så umgås vi som en liten familj! Tycker om dig massa <3 och är väldigt glad att vi umgås mer!

Ida Lusen Lustig: Vi har känt varandra sen vi va små och jobbiga =) Har nästan alltid varit väldigt bra vänner och vi har umgåtts lite pö om pö. Nu har vi dock börjat ses mer sen du kom tillbaka från USA och det GILLAS! Är ju en både rolig och underbar vän som man kan prata med allt om =D tycker om dig massa också såklart <3




Sara inanhoe Ivansson: Vi har också på nått sätt vetat vem den andra va ganska länge. Vi gick ju 3 år på gymnastiet tilsammans och det va ju alldeles utmärkt bra. Då umgicks vi inte alls som vi gör idag, men vi har nog aldrig varit osams eller nått sånt iaf! Nu har vi varit på en resa ihop med våra män och det blir en till i dec =D det gick så kanonbra och vi umgås mer än nånsin, alldeles kanoners! GILLAKNAPPEN. underbar rolig tösabet <3




Mäggie: Vi kanske inte umgicks asmycket i gymnasiet och visst har vi haft våra duster, men är en härlig tjej som jag gillar massa. Vi har lite mer gemensamt nu än innan om man säger så ;)
Sara och Maggan är mina goa HR tjejer vi är ju bäst på fest ;D hihi <3




Siss: Ute på en 5 månaders + lite till resa! jösses tiden har på något sätt gått fort för snart är du hemma igen, fast ändå känns det som att den gått lååångsamt. Lite olika dagar sådär :P Synd att du inte ska jobba med mig i sommar, för det ville jag juh!!!  men men vi gillar ju varandra oftast iaf även om det ibland kan vara lite tjabbel :P
Det ska bli härligt att se dig igen =) <3





Davis: Min fina älskling! Vi träffades första gången när vi var 13, jag kommer ihåg det som det var igår :p
Jag skulle gå på disco i folkets park, jag fick med mig kex i en påse från min mormor, haha det är ju precis vad man vill ha med sig på ett disco, men det blev populärt minsann! hade på mig min röda kjol och kofta. Du sprang runt i någon gul fotbollströja och drog fram armbågarna som att du hade bröst. Inte så moget kanske, men vi va ju inte så gamla :P Jag tyckte tydligen det var sött iaf och i slutet av kvällen dansade vi tryckare, myyysigt.

Ett tag efter den kvällen ville vi väl ses igen och kom fram till att vi skulle ses tillsammans med våra vänner Elin och Jens. Vi skulle möta er halvägs till stan och vi hann komma ända till stallet innan ni kom med era gula och rosa inlines med bar överkropp ;) haha.
Vi var på mitt rum lite och jens tog värsta punggreppet (sånt småpojkar gör på varann) och jag tyckte allt lite synd om dig.
Sen gick vi hem till Elin F och det började regna, då sprang ni ut och bråkade i regnet (vi tyckte kanske att det var liiite barnsligt, men tjejer är ändå lite före :P)
Sen kommer jag ihåg att jag höll dig i handen och vi hade varsin inlines i den andra handen, första gången jag gick hand i hand med någon "på riktigt" i Gudhem, lite pirrigt så.

Någon vecka efter det så kommer jag ihåg att du skulle visa att du klippt av din pagefrisyr :P du vart iaf jättefin =) Sen gjorde vi slut pga att du blev ihop med någon annan tjej eller nått :P

Du gick i min systers klass men ändå tänkte jag inte på dig på ett sånt sätt förrän nyår när vi gick i 2:an (tror jag)
då pratade vi om när vi va ihop när vi va små och vi båda fatta nog lite tycke för varandra där =)
Jag började prata om att gå med dig på balen fast jag inte ens kände dig <3
Vi gick på en ållefestare tror temat var "action" jag var rambo och du var nog inget förutom snygg då ;) Blev lite strulande och sen lite prat i skolan och sådär.

När vi skulle ses första gången så skrev du lite smidigt på msn "kan du ta dig hem, annars kan du ju sova här?" haha kändes inte som en inbjudan :P
Så jag sov där 2 nätter detta var hm 18 maj tror jag =D myys var det iaf!

Blev mååååånga turer fram och tillbaka, vääääldigt dåliga och väldigt bra turer.
Efter ca ett halvår så träffades vi i Åsle och du bjöd på potatisgratäng och kyckling och vi myste hela kvällen, detta var fredagen den 13:e oktober då du och jag blev 1 <3<3<3<3<3<3

Jävel vad mycket text, bra gjort om man orkar läsa:P


Davis Izquierdo Eriksson <3

Ciao


Kommentarer
Postat av: ida

naaaaaaaaaaaaaaw du är ju sötast i världen. gosigosigosi älsklings elin!

2010-05-07 @ 22:15:01
Postat av: Systeryster

<3<3 :). Gullunge, miss you! Tre veckor kvar idaaaag!

2010-05-08 @ 19:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0