lite bitter

Är lite småbitter över lite saker, och för att ventilera mig så ska jag nu skicka vidare detta på er =)

Jag är sur på chefen + de andra "högre" människorna på vårt jobb som tror att vi är jävla robotar som man kan säga till att fixa allt som dom vill inom den tiden som de vill fast man är 4 man mindre!!! vart e logiken liksom?
han säger att det vi fixar bäst är våra raster: MEN TESTA ATT INTE HA 1,5 TIMMA PER FUCKING DAG DÅ?! ursäkta det men det va tvunget att komma ut. Vi har alltså alltid typ 1,5 h per dag som de flesta inte ens tar eftersom det e på tok för mycket. Men då ska vi istället jobba gratis då? för pengar för de raster vi inte tar, det får vi inte.

Jag.orkar.inte.mycket.längre.på.detta.jobb!
Sommaren sen vill jag ha nytt jobb tack. Det värsta är att det antagligen inte kommer bli så för att det dels e svårt som allan att få jobb plus att vi ska utomlands i 2 månader januari-mars. Därför kommer det bli så att jag minst jobbar till december. Sug.

Är även lite sur på mig själv. Jag vill till gymmet typ varje dag, men eftersom jag inte får någon av mina träningskompisar att följa med mig så skiter jag i det. Klent jag vet, men jag e ett flockdjur och det e faktiskt heeelt sant. Hatar hatar hatar att vara själv hemma. Jag vill inte träna sj, inte diska sj, inte laga mat själv. Jag gillar helt enkelt inte alls att vara sj. Hundarna är bra sällskap dock =P
Endel förstår inte detta (davis) men det e verkligen precis så, jag gillar det verkligen inte, jag blir stressad när jag e själv, jag åker mycket hellre hem till mor och far och bara är än att vara själv i lägenheten.

Önskar någon kunde ta mig i handen och släpa med mig till gymmet varje dag. men så lär det inte bli. Skärpning Elin! det e så mycket lättare att gå upp i vikt än att gå ner tyvärr. tråkigt men sant.
Knähelvetet förstörde seriöst mycket. Jag gick upp massa i vikt när jag inte kunde träna som jag gjorde innan och nu är det fortfarande inte bra och visst tränar jag men inte alls som då. jag skyller absolut inte allt på knät, men det va det som satte igång de dåliga vanorna.

Nästa gång ska jag försöka vara lite muntrare :P

Ciao




Kommentarer
Postat av: ida

du är världens sötaste flockdjur

2010-05-20 @ 21:20:15
Postat av: Elin

DU är söt min älskade vän <3

2010-05-20 @ 21:41:01
URL: http://eldah.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Du uppdaterar här alldeles för sällan syster! Snart snart snart är jag hemma hos er igen wiee =)

2010-05-23 @ 04:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0