Frilla

Imorgon så kommer min käääära systeryster hem =D wiiiee ska bli kul att träffa henne igen. lite mer än 5!! månader sen som vi sågs sist (förutom skype då)

Sitter hos Brollan har lekt med henne heeela dagen, nice! hon e bra söter ho!
Vi tog frulle på stan med vovvarna, åt pirre till lunch och sen chilla lite i huset och nu sitter vi här.

Sitter och tänker lite på om man ska skaffa sig en ny frilla kanske. Ska bifoga ett exempel på lite hur jag tänker mig nedan :P

Mitt älskade floby if damlag vann med 10-1 mot United igår, riktigt riktigt skönt!
Vi kunde vunnit med typ 10 mål till, men man får väl allt vara nöjd ändå ;)

Imorrn blire lite ferre (eller mycket kanske) ;) kul!

Mitt knä e cepe och jag kommer få tid för undersökning UNDERSÖKNING igen! i JULI eller AUGUSTI! kul inte :(
jag vill ha tid för operation helst imorgon!
Kanske kan tjata lite på dom, jag e ganska bra på att tjata trots allt.

Men glad är jag förutom det och nöjd med livet <3



Snygg frill!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0