Borlänge

Igår morse drog jag mina päron Davis och krille iväg till Borlänge. Vi åkte vid 9 och kom dit vid 2 tiden.
Vi hann inte med så mycket mer än att kolla in hotellet, duscha och göra oss iordning.
Sen fick vi skjuts till en bygdegård där 50-års festen för Janne skulle hållas.
Jag och mor och far stod där rätt vilsna i början för Davis fick skjutsa massa folk dit.
Vi körde en tipspromenad med en partner som vi inte kände, jag fick gå med en som hette tobbe, trevlig kille!
Sen var det mat och fest för hela kvällen =) Jag mös med en söt liten tjej som heter Stella, blev lite kär =) tur att jag har Tyra som är världens sötaste tjej ;)

Imorse var det hotellfrukost och lite tårta på gustavs där davis farmor och farfar bor.
shoppade lite i kupolen och sen vart det hemresa. Var hemma vid halv 9. segt men gött att va hemma iaf.

Helgen blir väl inte jättekul kanske eftersom det mest blir jobb och sådär. Men man vet ju aldrig ;)

Ciao

glades tös :P

Kommentarer
Postat av: ida

åh de är ju den bilden som jag tycker du är så himla toksöt på =) min lilla sötlök elin <3

2010-05-16 @ 20:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0