Yoyo

Nu har det varit helt fullt upp det sista, bara jobb jobb och jobb.
I fredags fanns det inte rum för så mycket mer än promenad med hundarna och mor min och sen jobb 13-21
sen hem och somna typ dirr ;)
öppnade butiken både  lör och söndag så på lördagen blev det en färgahåret och chilladag med brollan =)
trevligt så att, blev även lite italienskt.
Blev inte så mycket sömn lör-sön men jag klarade mig igenom jobbet iaf :p den vart det kalas i -floby, trevligt trevligt, bittan fyllde år.

Pratade med bossen igår han typ tycker att jag ska gå på båten och tjäna pengar och resa!!
härlig chef det där ändå :P

Nu ska jag fortsätta mysa med mina små grisar, de e allt söta ibland!!
Ciao


Jag och Lisa som var typ dom enda som var igång på coopfesten ;) me like
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0