Wieee

Igår blev det en chill/mysdag med sötMaggan =) Gillart.
Mötte tösen vid stan med vovvarna, Maggan är kär i Elsa (givetvis). Vi satt och Fixade lite grejer på datan till Maggan. Kan ju inte säga vad för det va lite hemligt för pojken hennes.
Sen bestämde vi oss för att gå hem med vovvarna till huset och sen äta lunch. Vi bestämde oss till slut för Athena och det var väl sdär smart, pommesen var stela och smaka mest flöt och lite sådär, men men vi åt och såg glada ut! Sen gick vi runt lite på staden jag hitta en väska! nice.
Trevlig dag med Maggie helt enkelt.


Igår bestämde jag lite spontant sådär för att åka med Bittan och Fia och Tyra till ullared!
Det blev inte så mycket shoppat för min del, desto mer för Tyra och Fia haha. Stackars Tyra som blir beskylld för att handla massa som hennes mamma tvingar på henne. Mormor Bittan höll Tyra underhållen mest hela tiden för "Tyra är minsann den sötaste ungen i heeelaaa världen" =) Det är sant men Bittan är så söt när hon hela tiden ska få hela världen att förstå att hon är mormor till världens finaste lilla tjej :P
Mycket trött nu men det var härligt med lite spontanshopping av bra att ha grejer.


Trött. Sova

Ciao

Söta Maggan =) <3
Magdalena Fin

Kommentarer
Postat av: Maggie

JA jag gillar din lilla hund funderar på att SNO bebisen nästa gång =) mycket trevligt att umgås med dig baby <3 får ses snart igen Puss och kram ;D

2010-03-16 @ 22:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0