Vad göra??

Jaha ingen skola, jobbet ska jag prata med imorrn.
Men inte vill jag vara där hela livet :P Jag vill göra något roligt.
Jobba på olika ställen kanske, resa, plugga (någon ky kanske) eller nått som känns riktigt riktigt jävla bra!
Om någon kan hjälpa mig med det så e jag evigt tacksam, eller om någon rastlös själ kanske vill hitt på något kul med mig, eller fixa ett asroligt jobb åt mig, eller hitta en klockren utbildning för mig? Om det finns någon sån så säg gärna till :p

Vill se mig omkring i världen samtidigt som jag är rätt hemmakär. Det e fan inte lätt.

Imorgon är det fest med Coop, kan ju fan inte bli annat än bra :D
Marle och Madde e med vet jag iaf, och säkert några fler roliga!

Ciao

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom och hälsa på mig i australien vetja, jag dumpar min familj, du o jag skaffar jobb i några veckor/månader sen kan vi bara glida runt lite;) haha vad säger du kompis?

2010-03-09 @ 12:22:05
URL: http://asaroseandersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha;) jo men de är bra, egentligen skulle man väl ha ett riktigt jobb o tjäna riktiga pengar istället men:P familjen är bra iaf.

Du kommer och joinar mig med att ta hand om barnen så delar vi på 950kr i veckan, deal?;) puss!

2010-03-10 @ 10:56:02
URL: http://asaroseandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0