Skönt

Igår blev det som vanligt en promenix med vovvarna i det uuunderbara vädret, gud vad skönt det va!
Dock ser det inte alls så bra ut idag.
Sen bar det av till Skara för att besiktiga mors lilla bil, den gick finfint igenom som den ska!
Därefter tog jag en tur till Götene för att äta lunch med min söta karl, det va ju gött!
Hem och gick ut och gick på djurparken med hundarna och Mia =) trevligt att träffas sådär ibland måste jag säga.

Ida bjöd hem på Mousse och hembakat bröd, Me like! jösses vad duktig hon e den där Ida.
Jag vill vara IDA :P

Nu ska jag iväg till hundarna och gå i den mindre fina vädret och se vart dagen för oss.

Ciao
Söta mia =)

Kommentarer
Postat av: Maria

De kommer bli fler gånger om jag får bestämma :) Tack själv underbar <3

2010-03-18 @ 12:38:10
Postat av: ida

jag är arbetslös okey!

2010-03-21 @ 17:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0