Hjärta

Japp
Imorse vakna jag med söta lilla Elsa vid min sida :P hon e bra söt hon, blir alltid så glad när man kommer likaså Ebba godingarna <3
Det blev en liten promenad med dom två. Sen var det tandläkaren och lagning av ett litet hål, kom ut med en halvbedövad tunga och bedövning i halva ansiktet!!!! från läppen (som inte släppte förrän typ 16) till örat! fyfan för en liten tand? Sen är det ju säkert inte smärtan som är värsta utan det där jävla äckliga äckliga ljudet, usch!

Lite plugg blev det men inte alls så mycket, jag kände helt enkelt inte för det :P
Ida lustig kom och Elin C och Anna L och Loke (annas söta lilla valp)
Vi tänkte låta vovvarna hälsa på varann, som vanligt går det bra med Elsa även om hon är lite av en biatch ibland. Ebba var helt cepe först. Så vi gick till fåraberget och släppte Loke och Elsa gick finfint =) vi skulle filmat dom alltså! såg för roligt ut ibland i den mycket djupa snön haha.
Sen ville jag inte ge mig med Ebba och Loke så jag sa till Ida att vända Lokes rumpa mot Ebba och efter ett tag gick även den vänskapen hur bra som helst :D då blir man glad. Loke var undergiven som tusan och slickade massa i Ebbas mun. Duktigt!

Sen tvingade jag Elin C att komma hit. Vi åt äggmacka, snacka massa skit och så vidare. Trevligt som alltid. =)

När Elin hade åkt hem så fick jag ett jättefint armband av min älskling <3<3 Tack!!

Ciao

Detta fick jag =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var skoj att de passade ihop alla vovvar.. På sina egna sätt.. =) Lycka till på tentant!

2010-03-04 @ 07:08:17
Postat av: Elin D

haha visst var det kul =)

tack ska du ha , det gick la sådär :P

2010-03-05 @ 10:09:12
URL: http://eldah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0