Dm

I torsdags så fick jag ryck och sprang först en halvtimme på löpbandet (inte så länge men man måste ju börja lugnt) Sen efter det så gick jag och Fia heeela hälsoslingan, var rätt död i benen efter det men det va skönt efteråt :P
Hundarna var helt slut efter det också! bra skit.
Sen drog vi till Floby och hade kostföreläsning, alltid rätt intressant tycker jag minsann.

På fredagen hade jag styrketest för att testa vänster knät, jag hade blivit mycket starkare :D me like!!!
Dock fick jag inte riktigt börja träna fulle eller spela match *hosthost* vilket jag redan gjort, men det vet ju inte han. Man kan ju inte vara ärlig jämt.
Sen var det jobb 13-21:30 (en snubbe kom till kassan 21:10 VARFÖR?) muppar vi vill också sluta i tid.
Sen film med baby "the great debaters" en helt ok film, som alltid slutar lyckligt ;)

Igår var det DM match i Trollhättan, mycket bra skit eftersom vi vann med 1-0!!! WIEEEEEE härligt, mindre härligt var dock att vi ska möta holmalund vars förstalag ligger i 2:an sist förlorade vi med 10-0 men det gööör inget, vi ska kämpa :P
Sen bio (skräll) men det gillar vi. Green zone den var helt ok, inte riktigt my cup of thé men helt ok iaf!
Lite vin och mys med samma gäng sen Brollan, Lustig, Jag och våra män =) härligt!

Pratat med Sara idag, det verkar vara super där som vanligt :P

Ciao
Me and my baby <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vadå skräll?

2010-03-21 @ 18:09:46
Postat av: Elin

haha för att vi kollat på bio de senaste 4 helgerna kanske?

2010-03-21 @ 21:56:51
Postat av: Sandra

faktiskt bara tre helger :D

2010-03-22 @ 18:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0