Daaaa

Nu har jag glömt att skriva här på ett tag och eftersom ni tycker det e sååå fruktansvärt kul med mitt liv så ska det komma en liten update!
I tisdags så träffade jag mina söööööta gooaa vänner sara och maggan, innan va jag givetvis ute med hundarna, vi hade iaf en gemytlig dejt på mössebergsbagaren! mycket gött och fint.
Sen var det ju jobb 15-21 fick la fina fisken då.

Sen vart det onsdag och det var jobb igen 9-16:30 gick också fin fint.
Hem chillade hos mor och far och sprang ena 5 km på löpbandet tog typ 33 min :P
Men kollar man på greys samtidigt så funkar det fiiint. Stackars Davido fick jobba från 6:30-21:30 typ uscha.

Ikväll blir det mangos med hela tjejgänget. Fick reda på att vi hade domarmöte, men nu var ju detta redan bestämt och kostmötet var viktigare för mig och mentala träningen blir bra också!

Hälsocoach i skövde kanske e nått för moi????
vad tyckeri?
en ny anna skipper? :P
Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: Cissi

heeej, mina brallor som du kommenterade på är från H&M!! boyfriend heter serien eller vad man nu säger.. linnet och också från h&m...! hur mår du? PUSS

2010-03-25 @ 14:59:37
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0