cougar town!

Jag är helt besatt av cougar town, fan ock :P jag vill titta på det heeela tiden DOH.
Men nu är det bara några avsnitt kvar :(
men det kommer säkert mer sen =)

Har ju inget jobb nu egentligen men vem får jobba 6 dagar av 7? jo jag =D härligt!
money money money, får tänka så nu hela tiden.
Of we go. 2011! lätt.
Vem det än blir vart det än blir så kommer det bli underbart, lovely.
känner det på mig.

Sprang ena halvtimme på löpbandet idag igen. känns mycket längre att springa typ 4,5 km på ett löpband än i skogen. Man blir möe svettigare med, men skönt är det , efteråt iaf.

Davis Izquierdo Eriksson du e tamigfan underbar! <3

Ciao

Ett svettigt Thailand =)

Kommentarer
Postat av: ida

miaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!

2010-03-23 @ 06:19:38
Postat av: Elin

Jg hoppas verkligen den var till för mig ;) haha

2010-03-23 @ 10:42:21
URL: http://eldah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0