Coop

Jahapp
Igår var det coop lyftet med halva skaran av coop gänget =) det var mucho trevligt!
Gratis alkohol + mat säger man inte nej till.
Jag och Lisa var dom som var mest taggade iaf ;) det var härligt.
Orup var där (bra mycket bättre än erik gadd iaf!) och smalare än tord var där i vanlig ordning och dom är ju faktiskt väldigt bra!
Lisa och jag stimmade och dansade och lisa gick runt med sina sockar överallt, hoppas du tvättar dom idag! haha.
Sen var ju Madde, Marle, Jessica, Malin, Ann, Camilla, Babsan, Marianne, Uffe, Lena, Jenny, A-S, A-L där också!

På dagen var jag och Sara Ivanhoe på berget och djurparken med mina små bebisar =) mycket trevligt. Jag och Sara ska kolla på lite möjligheter inför sommaren ;)

Idag ska jag och Älsklingen ta oss till TK och firra kort där, blir bra det!

Davis du är ju för söt <3

Ciao

<3<3

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Var miooo dar? haha

2010-03-12 @ 22:50:17
Postat av: Tvilling 1

Sara han var där dagen innan, DOH :P din mupp

2010-03-13 @ 16:58:34
URL: http://eldah.blogg.se/
Postat av: Syrran

SYND FOR DIG ;)

2010-03-15 @ 16:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0