Booooring

Jobb idag, stressigt men gick pga att det var stressigt rätt fort :P
Dock har jag vissa "små" problem med ledaren, men jag e inte bitter!

Drömmer mig bort på sidor exempelvis kilroy som hjälper till med t.ex. jordenrunt resor och med att studera utomlands, eller att jobba utomland JAG:VILL!NU!
Vem vill med? vi drar imorrn :P

Sara det aset verkar ha det hur underbart som helst, nästa gång ho åker ska jag fan ha en plats med.

Igår var det en trevlig middag hos Elin K som gällde, Brollan var där och även Frallan. Det va nice det. Henne har man inte pratat med på länge. Go mat och gött sällskap kan ju inte bli bättre.

Jag är sugen på äventyr som ni alla 3 eller vad ni är som läser säkert förstår ;) jag vill bara att någon mer som inte har något annat roligt för sig också vill med på mina konstigheter. Kan nog iof få med Sara I på det mesta, det gillar vi =)

Hepp drar nog hem till Mami und Papi och kollar melllllloo.
Jag gillar Saade och jag har inte hört timotej än, kanske dags :P
Annars har jag inte alls bra koll. Men det löser sig.

Ciao


Min partner in crime ;) ska jag se te!

Kommentarer
Postat av: ida

lägg av! enda sidan du kan få drömma dej bort på är SJ:s hemsida så du vet vilka tåg du ska pendla med mej på i höst1

2010-03-16 @ 21:55:28
Postat av: sara ivanhoe

haha jag är fan partner in crime vi drar imorrn och skulle vi behöva ett kapital kan vi bara hooka up med min nya kurdkille på happy time ;) neee men serriöst jag skulle kunna dra nu var som i världen vi ska kirra detta :) jeeey!

2010-03-16 @ 22:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0