Bio

Klient intervjun gick finfint, fick en bra gubbe att prata med =) plus hans söta fru med.
Annars var det rätt slappt 10-14:30 blev det bara plus en timmes rast på det. Härligt.

Efter VFU:n hämtade jag söta Lustig och söta Brollan. Jag laga mat och vi "pluggade" vi tittade iaf lite i böckerna :P
Jag e fuck världelös på att plugga, hatar skiten!
Sen kom Larson och Ankan, Lustig fick lite presenter och sådär mys.

Idag har det varit historia redovisning som gick helt ok. Ogillar starkt att läsa inför grupp. USCH! men det gick väl hyffsat iaf. sen hade vi en liten föreläsning och sen var det "fältstudier" som innebar att vi skulle ta kort på typ grejer i statsparken som gjorde det svårframkomligt för handikappade tex.
Det va la inte askul, men tur att det var fint väder iaf! =)

Nu snart ska jag davis sandra och theo kolla på bio "farsan" blir det, den e nog nice ;)
Sen blir det antagligen lite käk på mangos, trevligt värre!

Imorgon=promenad med odjuren, tandläkaren =(, träning, promenad, pluggg plugggggg pluggggg :(:(
Kommer gå sååå bra på tentan, inte!
men samtidigt känns det som att jag inte riktigt bryr mig :P hihi

Vill till Sara och Therese!! nunuu

Ciao

haha detta var tider alltså :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0