Bestämd

Ja fredagen blev mysig tillslut, lite dryck och mat på mingus och sen lite chill hos Theo och Brollan. Trevligt.
Lördagen blev väääldigt lugn, och skön!
Fika med Sötaste tjejerna Ida och Brollan på dagen =) alltid mys!
Sen vart det lite ishockeytittande (mannen min spelade ju). Det var en helt sjuk match, domaren blåste hela tiden i pipan och vi fattade typ inget :P många på isen fick värsta rycken och skrek och slog och greja, en blev tacklad över sargen eller vad fan det heter och herregud, men vi fick skratta lite iaf :P

Sen drog vi hem till Brollan och lagade lite fläskfilé och potatisgratäng MUMS!
Där blev det bara till att kolla melodifestivalen och ha det allmänt gött.

Söndagen började med en mysig frukost med baby, sen stog det match på schemat :D gillar! Gillar ännu mer att vi slog vartofta med 2-0 jessica stod första halvleken och jag andra, gick finemang.
Skönt att knät håller så himla bra som det faktiskt gör.

Idag var det skolan som gällde, jag berättade för gruppen att jag var osäker på om jag skulle vara kvar, jag pratade även med läraren och sa att jag faktiskt äntligen bestämt mig för att det inte är riktigt detta jag vill. Skönt att ha tagit beslutet plus att det känns väldigt rätt. Vad jag ska göra nu?? ingen aning :P
Det reder sig som jag brukar säga.
Tycker lite synd om min "lilla" Mette som blir lämnad där borta, men jag tror det kommer gå kanon för henne ändå =)

Ciao


haha jag och ida bjuder på den :D så jävla illa den kvällen asså :P


Kommentarer
Postat av: ida

hahahahahahahahaha hur i helvete kunde jag missa att du lagt upp denna bilden lr??

2010-03-13 @ 21:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0