tvätt

Inte jättemycket som hänt idag :( fint väder ute men dock maaaasssa tvätt inne, så det blev att mestadels tillbringa tiden i källarn :P
Besiktiga bilen som givetvis inte gick igenom :( Att laga skiten kostar ca 4000 kr det kändes ju mindre kul nu när man sparar pengar ock. Men men den måste ju lagas så bara att punga ut och se glad ut.
Tur att man ska jobba hela sommarn och typ bara kvällar och helger :P hihi

Hängt lite med syster yster också, blev lite mat och lite chill och lite ringandes till verkstäder och sjukresor.
Har fått en tid hos läkarn i HALMSTAD :P nästa måndag =D äntligen!
Det ska bli skönt att få veta om jag får operationen eller inte. Om jag inte får den ska jag fan spela fotboll tills skiten går av! minsann! Mindre kul att resa i typ 5-6 h för att komma till halmstad på ett besök som kanske tar 20 min men men skönt att jag fick tiden relativt fort iaf =)

Nu ska jag snart iväg på fotbollsmatch i floby, vinn nu tjejer!!!

Just det jag och min lilla goding ceder har fom idag ett vad. Det ser ungefär ut som det jag hade med bror min. Vi ska inte äta godis, kakor, hämtmat, dricka osv (hämtmaten för Elins skull) och godiset och kakorna för min skull :P
och lite mer regler som jag inte orkar rabbla nu.

ciao
jag och siss för ca 1-1,5 år sedan?? typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0