Tacksam!

Ibland känner man sig bara så tacksam och glad över att ha så många fina vänner omkring sig! Visst det finns de som man skulle vilja ha närmare, men saker och ting får ta sin tid. Allt löser sig som jag brukar säga =)
Jag har en underbart fin sambo som bryr sig om mig mer än jag bryr mig om mig själv, jag tror det kallas kärlek bannemig <3
Jag har otroligt fina vänner och en fin familj som alltid alltid finns där för mig.
Även om jag kanske inte allla gånger ääälskar att gå till jobbet och klagar ibland så tycker jag ändå att det rullar på bra och mina jobbarkompisar e braskit ;) Eftersom jag inte vet vad jag vill göra med mitt liv så är coop ett mycket bra ställe att vara på så länge så att säga.
Nu börjar sommaren komma på riktigt och känslor svallar upp som aldrig förr det är fest, kärlek, tacksamhet, lycka, värme, vindar och massa massa mer.
Jag gillar det.
Jag gillar det mycket =)

Idag vart det grill med ett fiiinfint gäng som jag tycker om så jag spricker <3

Tacksamhet, kärlek till er <3



En annan sak bara sådär, FY FAN vad jag vill ta studenten igen =P
Jag vill börja om på nytt och bara köra samma visa igen och igen och igen! Alla ni som tar studenten ta till vara på den! ordentligt. Det var seriöst den BÄSTA dagen och tiden i mitt liv än så länge. Blir alldeles gråtfärdig och avis på alla som tar studenten nu. Det är bra väder, det är fest och glädje och tusen olika känslor som flyger omkring i en. åhh jag vill gå till Sara Ivansson på champagnefrukost och sitta och njuta med min underbara underbara klass i solen. Jag vill komma till HR och bli behandlad som en familj snarare än en student, vi tog vår frukost, vår fika och hade det bara gött. Oftast iaf ;) det andra har man glömt nu. Jag saknar min klass våra lärare Olle och Yvonne <3
Det kommer liksom aldrig gå att överträffa allt det där. Känns det som just nu iaf ;)



Saknar HR 3 2004-2007!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0