Kärlek <3

Vaknar med en lapp bredvid mig där det står "du och jag för alltid älskling, du är den finaste jag vet, älskar dig/ din kille <3"
Åhh vad söt han e den där David Izquierdo Eriksson <3

Igår var vi i ullared på gekås hela dagen + på glasögonfabriken det blev ett par nya glasögon och lite smått och gott där borta =) Sen drog vi oss mot halmstad och körde först fel pga gps:en, men vi kom nästan i tid iaf.
Där fick jag träffa den bästa läkaren hittills! skönt det.
Han sa att jag hade tre val
1. Träna rehab (som jag redan gjort och han sa att det ändå inte skulle hjälpa mer än det gjort)
2. Leva med det tills jag dör
3. operera

Svårt val, NOT.
Det blir operation i augusti-september någongång där. Hoppas på augusti, vill ju vara helt klar och gående och allt sånt till resan ju.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0