Fields

Idag började vi vår resa mot köpenhamn kl 9:50.
Det gick väldigt bra med ett byte i gbg sen heeeeela vägen till köpenhamn. Vi visste inte riktigt vart hotellet låg men med lite hjälp av en syster yster i sweden så gick det finfint. Vi höll på att åka på 600 DK i böter på pendeltåget men tur att vi är dumma svenskar och inte fattar att man skulle stämpla korthelvetet INNAN man fick in i tåget (hur ska man veta?)
Tur som sagt att vi såg förvirrade ut och sådär annars hade han kanske tvingat oss att betala och det hade inte varit jättekul första dan i Danmark.
Vi kom iaf till hotellet (tog 6 min från "centrum") det är jättefint och ser helt nytt och fräscht ut överallt, vi gillart :D Hoppas hotellfrullen är lika bra skit.
Rummet är nog faktiskt det finaste vi bott i, och vi bor på 21 våningen med världens utsikt, finfint :D

Vi chillade en liten stund sen gick vi 2 min till Fields shoppingcenter, 3 våningar med shopping och mat. Det bästa var monkis utförsäljning med 50-75 % rea GILLAKNAPPEN på den :D
jag gick typ inte få kontakt med där inne, precis rätt stil för mig :P blev lite toppar och sådär, nöjd iaf.
Gick och åt på en av restaurangerna och kollade lite till, sen tillbaka till hotellet och nu blir det vin och mys med min fina älskling som seriöst har skitsvårt att förstå danska haha askul
Tur att typ alla i receptionen och många på shoppingcentret är svenskar :)
Vi har det med andra ord ASbra <3


ciao


Kommentarer
Postat av: cedrus

ät massssa hotellfrukost åt mej med!!!! och lägg allt bra på minnet så ni kan bjuda mej på det med nästa gång jag får hotellfrulle hos er! puuuuussss

2010-06-11 @ 09:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0