Bokat

Igår så bokade vi äntligen resan ;D betalade de sista pengarna till kilroy så nu ere bara att börja spara sina fickpengar ock hihi nice!
ska bli så jääävla gött att åka iväg i 2 månader, min längsta resa nånsin. Med tre underbara människor också, sara maxi och davido =D det e inge bekymmer där inte.

Idag är det midsommar och jag har spenderat ena halvan på jobbet = mindre kul men det gick bra var mycket folk och grejer!
Sen drog jag, therse, brollan, pontys, doddo, sasa, chilli (hunden) och Lustig till kyrkekvar och paddla ut till en mysig liten ö. Vi grillade och åt och badade och hade det gött!
Det var en lite annorlunda men mysig midsommarafton vill jag lova :)
Det hade dock varit extra bra med min älskling, saknade den lilla grisen <3<3 han e allt bäst i världen!!

Nu är det dags för att sova för imorrn är det jobb igen.

ciao

fint kort påväg hem från thailand sist <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0