-

Jobb 8-17 idag sen tänkte jag tränat men har ont i magen som jag vet inte vad.
om det e nått jag behöver så är det att träna, men det gick inte :( bajsmage!
Tur att min älskling e hemma ifall jag skulle börja må sämre, han e en bra taomhandare han <3

Imorrn är det en lång dag 8-18 inte helt ok! men det tar man väl sig igenom det med :P

Jag vill ha tid hos ortopeden i Lidköping NU. Men ne jag ska få vänta ända till juli eller augusti. Kul! jag känner att det inte är jättebra eftersom OM det blir operation så blir ju den säkert i sept/okt och sen ska vi ju dra i december och då vill man ju inte vara en halter eller en med kryckor. Får nog tjata igen, som vanligt.

älskar cougar town!!! it´s sooooo good! <3

Nu hoppas jag att min man snart kommer hem och myser med mig =)

ha en bra kväll!

Ciao

Jag och min söta pepparkakssyster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0