Working

Jag gör inte så mycket nuförtin, jobbar mest och umgås med söta vänner. Det räcker väl iof gott och väl. Tur ändå att vi ska på långresa i december, annars hade jag aldrig orkat med heeeeeeeeeeela sommaren och nästa vaaaaaaaaaaaarje helg på coop.
Var hos doktorn idag, han kollade på mitt röda öga. Han insisterade på att jag hade fått nått i ögat, ja sa tusen gåger att jag iaf inte vet vad det var isf och att jag inte tänkt på att jag fått nått i ögat. Jag har iaf ett sår i hornhinnan och om det inte läket med salvan jag fick inom 2-3 dagar så skickas jag vidare till kss. Jag älskar verkligen att ha ännu en orsak att komma i kontakt med sjukvården, NOT!
men men håll tummarna för att det går bort inom 2-3dagar!!!

jag är ledig en helg på 9 veckor sammanlagt, om jag inte kan få bort en söndag. det e fan tufft asså, kanske till å med lite elakt kan jag tycka. Det enda som gör det värt det är pengarna som får gå till resan.

Hepp nu ere kvällsjobb 15-21:15 som gäller

ciao

Sötnöt broder e hemma =) <3 med sig hade han söta karin över vår födelsedag! nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0