My sister´s keeper

Har precis legat och kollat på inte utan min syster eller som den heter på engelska my sister´s keeper. Grät som en liten bebis i slutet! jösses.
Ligger här i soffan helt själv :(
Davis har varit borta sen kl 6 imorse och jag saknar honom! han kommer inte hem förrän imorgon bitti. Jag ska agera fyllechaffis och åka till skövde inatt. Åka till skövde Igen då. Var på Kss imorse och kollade ögat. Fick en droppa i ögat grej, hoppas den hjälper nu då. Jag hade tydligen ett litet litet hårstrå som satt fast i ögat och, trevligt.

Är fortfarande i en liten down period. Jag är inte helt nöjd med tillvaron. Känns som att vissa glider iväg och det är inte så kul.
Finns ju fortfarande människor som gör mig mycket glad =)
Men det är fruktansvärt mycket jobb och då mest när alla andra e lediga, vilket gör att man känner att man typ inte har nån att vara med när man är ledig på veckorna. det e tråkigt.
Längtar som sjutton till december, behöver vekligen det! Längtar även till operationen, så den blir gjord.

Kan någon fixa så att jag inte är så mesig och hatar att träna själv, för när ingen kan träna med mig så skiter jag i det också, inte ok. Men jag e fruktansvärt dålig på att komma iväg själv!
Shape up!
Jag och min man joggade i söndags det e ju positivt, stackarn som får jogga med mig men :P jag e ju inte snabbast i stan.

Ne gud vad deppigt det blir så här på kvällen
men det e inte så många som läser så det e ok ;)

ciao



Kommentarer
Postat av: HR Madde

Hej Hopp!

Jag har hittat in till din lilla blogg! Kul att se vad du gör nu :) Och kul och se att ni fortfarande är så kära <3 <3 <3 <3 :)

Måste dock kommentera Filmen du sett: ALLT FÖR MIN SYSTER!!! Jobbigaste filmen jag sett på länge! Nog för att jag blivit bra lipig när det gäller barn sen jag fick Wilma men SHIT! Den var sååå jobbig! Fin film dock, får en att tänka till!!



Ha det underbart!

Tjolahop!!

Kramar Madde

2010-07-23 @ 10:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0